Πολιτικη Επιστροφων
ΑKΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΕΛΙΑΣ:
Για να προχωρήσετε σε ακύρωση της παραγγελίας σας, μπορείτε είτε να στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνση: orders@rishop.gr, είτε να καλέσετε στο τηλεφωνικό μας κέντρο στο 2104829570. Σε περίπτωση που έχετε ήδη προχωρήσει σε εξόφληση της παραγγελίας σας ή σε κατάθεση προκαταβολής, το ποσό θα επιστραφεί τραπεζικά. Εάν η εξόφληση έχει πραγματοποιηθεί με κάρτα, τότε το ποσό θα επιστραφεί με τον ίδιο τρόπο. Δικαίωμα επιστροφής χρημάτων έχετε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία της παραγγελίας.
- Aν ακυρωθεί παραγγελία που είναι ήδη σε διαδικασία παράδοσης το κόστος των μεταφορικών δεν επιστρέφεται.
ΔIKAΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ:
Έχετε το δικαίωμα επιστροφής των προϊόντων λόγω αλλαγής γνώμης και να ζητήσετε την πίστωση ή την επιστροφή χρημάτων μέσα σε διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του δέματος σας. Αν επιθυμείτε να προβείτε σε αλλαγή θα στείλετε σχετικές φωτογραφίες του προϊόντος και της συσκευασίας του καθώς και τα στοιχεία της παραγγελίας σας στο support@rishop.gr προκειμένου να επιβεβαιωθεί η αρτιότητα και των δύο ώστε να γίνει δεκτή η επιστροφή. Θα θέλαμε να γνωρίζετε ότι απαντώνται όλα τα email με σειρά προτεραιότητας εντός 48 ωρών. Έπειτα ένας εκπρόσωπός μας θα σας ενημερώσει σχετικά με την διαδικασία που θα ακολουθηθεί.
ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ:
- Τα προϊόντα προς επιστροφή θα πρέπει να είναι ακριβώς όπως παραλήφθηκαν, έχοντας ακέραιη την αρχική συσκευασία τους, να μην έχουν συναρμολογηθεί ή χρησιμοποιηθεί. Η επιστροφή πραγματοποιείται με δικό σας μέσο ή με μεταφορική εταιρεία της επιλογής σας και τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.
- Ο πελάτης κατόπιν ηλεκτρονικής συνεννόησης στο support@rishop.gr οφείλει να παραδώσει το προϊόν σε μεταφορική εταιρεία της επιλογής του, αναλαμβάνοντας αποκλειστικά την ευθύνη για την ασφαλή μεταφορά και επιστροφή του. Η εταιρία δεν αναλαμβάνει έξοδα μεταφοράς για την επιστροφή του προϊόντος.
- Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών τότε η εταιρεία μας δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή ή αντικατάσταση προϊόντος. Σε κάθε περίπτωση το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν μπορεί να παραταθεί πέραν των 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣ:
- Δεν μπορούν να επιστραφούν προϊόντα τα οποία δεν έχουν την αρχική τους συσκευασία, μεταχειρισμένα ή με φθορές καθώς η εταιρεία έχει το δικαίωμα να μην αποζημιώσει τον πελάτη εφόσον τα επιστρεφόμενα προϊόντα είναι ταλαιπωρημένα.
- Σύμφωνα με την ελληνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία, οι αγορές που πραγματοποιούνται με τιμολόγιο προορίζονται για επαγγελματική χρήση και δεν υπάγονται στους ίδιους κανόνες προστασίας καταναλωτή που ισχύουν για τις αγορές λιανικής. Συγκεκριμένα, το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών ισχύει αποκλειστικά για καταναλωτές και όχι για επαγγελματικές συναλλαγές.
Συνεπώς, η δυνατότητα αλλαγής ή επιστροφής προϊόντων που αγοράστηκαν με τιμολόγιο εξαρτάται από την εμπορική μας πολιτική και τυχόν πρόσθετες εγγυήσεις που παρέχουμε, πέραν των υποχρεώσεων που απορρέουν από τη νόμιμη εγγύηση για ελαττωματικά προϊόντα.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΩΝ Η ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ:
Σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει κάποιο ελάττωμα ή είναι λανθασμένη, θα πρέπει να μας στείλετε φωτογραφικό υλικό ψηφιακής μορφής στο email:
support@rishop.gr μαζί με την απόδειξη/τιμολόγιο αγοράς. Η επιστροφή γίνεται δεκτή εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς, με δικό σας μέσο στα κεντρικά μας σε περίπτωση που η παραλαβή έγινε στο κατάστημα. Εάν έχει αποσταλεί η παραγγελία στο χώρο σας με δικό μας μέσο και έχετε χρεωθεί έξοδα αποστολής, η παραλαβή θα γίνει από εμάς. Σε περίπτωση που βρίσκεστε εκτός Αττικής, το κόστος μεταφορικών μέχρι το πρακτορείο στην Αθήνα θα πρέπει να έχει καλυφθεί από εσάς. Μετά την παραλαβή και μόλις διαπιστωθεί η υπαιτιότητα μας, αναλαμβάνουμε την πίστωση του ποσού των μεταφορικών. Η επιστροφή της παραγγελίας πραγματοποιείται με μεταφορική εταιρεία επιλογής σας.
-Αν παραλάβατε λανθασμένο/ελαττωματικό προϊόν, η επιστροφή γίνεται δεκτή μόνο εάν βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και δεν έχει συναρμολογηθεί.
-Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι οποιαδήποτε παρέμβαση υποστεί το εκάστοτε ελαττωματικό προϊόν με σκοπό την επισκευή του, αυτόματα παρεμβαίνει τους όρους εγγύησης, καθώς αν χρήζει επισκευής θα πρέπει να γίνει από δικό μας εξουσιοδοτημένο συνεργάτη και μόνο.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ:
Η διαδικασία επιστροφής χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε και την αγορά σας. Δεν επιστρέφονται μεταφορικά έξοδα σε περίπτωση αλλαγής στα πλαίσια υπαναχώρησης. Η εταιρία δεν αναλαμβάνει να καλύψει τυχόν έξοδα αποστολής και επιστροφής , εκτός εάν έχει συμφωνηθεί το αντίθετο μέσα από επικοινωνία της με τον πελάτη και σε ορισμένες περιπτώσεις.