Τρόποι αποστολης
- ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΜΑΣ
Αν επιλέξετε αυτή την επιλογή τότε θα πρέπει εσείς οι ίδιοι να μεταβείτε στο κατάστημα μας, ώστε να παραλάβετε την παραγγελία σας. Αυτό σημαίνει ότι το σύστημα δε θα σας χρεώσει με έξοδα αποστολής. Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι θα πρέπει να ενημερωθείτε, από το αρμόδιο τμήμα της εταιρείας μας, για την ημέρα που θα είναι έτοιμη η παραγγελία σας ώστε να την παραλάβετε. Το ωράριο παραλαβών είναι Δευτέρα έως Παρασκευη 09:00-15:00.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Σε αυτή την περίπτωση αναλαμβάνετε εσείς την ευθύνη για την ασφάλεια των προϊόντων και η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε απώλεια ή ζημιά μπορεί να συμβεί κατά την μεταφορά.
- ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΕΝΤΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
Αν επιλέξετε αυτή την επιλογή τότε η παραγγελία σας θα αποσταλεί με την συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία και αυτόματα το σύστημα θα σας χρεώσει το κόστος αποστολής. Το κόστος αυτής της επιλογής συμπεριλαμβάνει την μεταφορά της παραγγελίας σας έως την είσοδο(πεζοδρόμιο) της διεύθυνσης παράδοσης που μας δηλώσατε. Οι παραδόσεις πραγματοποιούνται Δευτέρα έως Παρασκευή και ωράριο 09:00-16:00.
Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτό να παραλάβετε και δεν ενημερώσετε έγκαιρα την συνεργαζόμενη μεταφορική ενώ έχει προγραμματιστεί ήδη παράδοση , η επαναδρομολόγηση πραγματοποιείται με χρέωση.
- ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΕ ΕΠΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΟΥΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥΣ
Αν επιλέξετε αυτή την επιλογή τότε η παραγγελία σας θα αποσταλεί με την συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία και αυτόματα το σύστημα θα σας χρεώσει το κόστος αποστολής για παράδοση επι πεζοδρομίου. (Αυτό ισχύει μόνο για τις πρωτεύουσες όλων των νομών και νησιών της Ελλάδας). Οι ώρες παράδοσης είναι καθημερινές 9:00-17:00 μετά απο συνεννόηση με τη μεταφορική. Αν η διεύθυνσή σας είναι εκτός πρωτεύουσας (δηλαδή χωριό, κωμόπολη) τότε θα πρέπει να μεταβείτε στο πρακτορείο μεταφορών να παραλάβετε οι ίδιοι την παραγγελία σας. Σε περίπτωση όμως που επιθυμείτε να παραδοθούν στη διεύθυνσή σας τότε θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την μεταφορική εταιρεία που έχει παραλάβει την παραγγελία σας και χρεώνεστε με τα επιπλέον έξοδα μεταφοράς (κατόπιν συνεννόησης με το πρακτορείο μεταφορών και εφόσον παρέχεται σαν υπηρεσία από αυτό).
Είναι σημαντικό να γνωρίζετε επίσης, έπειτα από την παράδοση ή την παραλαβή από το πρακτορείο ο κίνδυνος μεταβαίνει στον Πελάτη. Ο ίδιος οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει, ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του.
ΑΝΩΤΕΡΑ ΒΙΑ: Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση της παραγγελίας (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ή οφείλονται σε ανωτέρα βία και ως εκ τούτου η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση. Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, προβλήματα των προμηθευτών / μεταφοράς / παραγωγής, διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές. Εάν τέτοια περιστατικά διαρκέσουν πλέον των δυο (2) μηνών, η σύμβαση πώλησης μπορεί να καταγγελθεί από οποιονδήποτε συμβαλλόμενο χωρίς αποζημίωση. Εάν ο Πελάτης κρίνει ότι δεν έχει πλέον συμφέρον από την εκτέλεση της παραγγελίας, δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση πώλησης και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να του επιστρέψει το τίμημα καθώς και κάθε άλλο ποσό που είχε πληρωθεί στο πλαίσιο της σύμβασης πώλησης.
- Όλα τα προϊόντα παραδίδονται ασυναρμολόγητα σε εργοστασιακή συσκευασία.
- Σε περίπτωση που πρέπει να χρησιμοποιηθεί ανυψωτικό μηχάνημα, η εταιρεία μας δεν παρέχει αυτή την υπηρεσία.